آموزش world of warcraft مرحله به مرحله
نوشته شده توسط : علی

 
   
 

 

برای شروع بازی Wow  به چه چیزهایی نیاز داریم :

1.  دسترسی اینترنت ADSL و یا هر نوع فناوری که Ping آن در حد قابل قبولی باشد . برای اینکه بدانیم وضعیت Ping Time اینترنت ما به چه صورت می باشد به طریق زیر عمل نمایید :

الف - در قسمت Run ( کلیدهای ویندوز + R ) تایپ کنید CMD

ب- در صفحه بعدی دستور زیر را تایپ نمایید : ping -t yahoo.co.uk

ج - عددی که روبروی Time نوشته شده است Ping شما می باشد ، و فاصله زمانی رفت و برگشت یک پکت داده می باشد . حداکثر Ping قابل قبول برای بازی 380 می باشد که این زمان برای کلاسهای که Melee می باشند مثل Warrior می بایست کمتر باشد .  توجه داشته باشید که آدرس بالا سایت یاهو در اروپا می باشد و در صورتی که در سرورهای آمریکا بازی می کنید از آدرس زیر Ping بگیرید : Ping - t yahoo.com

به طور معمول Ping قابل قبول برای اروپا ( از یاهو ) به طور متوسط 250 و برای آمریکا 340 می باشد .

WOW Burning Crusade : اولین Expansion بازی که Limit lvl در آن به 70 رسید .  و دو نژاد جدید بنام های Blood Elf و Draenei به بازی اضافه شد.

WOW Wrath Of The Lich King : مرحله بعدی بازی که در تاریخ 13 نوامبر سال 2008 ارائه گردید و در آن محدودیت LVL  به 80 رسید و کلاس جدیدی بنام Death Knight اضافه گردید.

بدین ترتیب شما برای شروع بازی نیاز به سه سی دی کی دارید . البته می توانید ابتدا سی دی که اول بازی را تهیه کنید و سپس در صورتی که تمایل به ادامه بازی داشتید سی دی کی های بعدی را خریداری نموده و از قسمتهای اضافه شده در Expansion ها استفاده نمایید .

همچنین می توانید دو قسمت اول بازی را تحت یک مجموعه بنام Battle Chest تهیه نمایید که معمولا ارزانتر از خرید جدا گانه دو مرحله اول می باشد . 

بازی WOW دارای سرورهای متعددی در دنیا می باشد که دو سرور اصلی آن در اروپا و آمریکا می باشند و سی دی کی ها و گیم کارت های هر سروری مختص همان سرور می باشد ، بدین صورت که اگر شما سی دی کی US را خریداری نمایید نمی توانید از آن برای بازی در سرورهای اروپا بازی نمایید . همچنین انتقال کاراکتر شما از سرورهای اروپا به آمریکا و بالعکس غیر ممکن می باشد . برای شروع پس از تهیه سی دی کی می بایست به یکی از سایت های زیر مراجعه و در  قسمت Account Creation شناسه خود را بسازید . اطلاعاتی را که در این قسمت وارد می کنید بسیار حیاتی می باشند و در حفظ آن کوشا باشید ( در صورتی که بعد ها مشکلی برای Account شما پیش بیاید فقط از طریق این اطلاعات امکان بازیابی آنها می باشد )

اولین گام در شروع بازی انتخاب Realm می باشد. در دنیای WOW دو گروه اصلی Horde و Alliance وجود دارد که دشمن یکدیگر می باشند ، پس از انتخاب Realm  گام دوم انتخاب یکی از این دو گروه می باشد . بعد از انتخاب گروه خود می بایست نژاد خود را انتخاب نمایید که به صورت زیر می باشد :

Horde Side : Orc , Trall , Blood Elf , Tauren , Undead

Alliance Side : Human ,Night  Elf , Dwarf , Gnome , Draenei

مرحله بعدی انتخاب Class می باشد که دارای گزینه های زیر می باشد :

Warrior , Mage , Priest , Shaman , Druid , Rogue , Hunter , Paladin, Warlock

 

از ساختن ظاهر و نام خود وارد دنیای بازی می شود و بسته به اینکه چه نژادی را انتخاب کرده باشید در قسمت های مختلفی از دنیای بازی شروع به بازی خواهید کرد .

در ابتدای بازی به شما Quest هایی داده می شود که شما باید آنها را کامل کنید تا Experience گرفته و LVL up شوید ، در صورتی که در یافتن محل Quest ها دچار سردرگمی می شوید می توانید از سایت زیر و یا Addon های مربوط استفاده نمایید :

 

یکی از Addon هایی که در شروع بازی می تواند به شما کمک کند CT mode می باشد که آن را می توانید از سایت http://ctmod.net/ دانلود نمایید . برای نصب Addon ها کافی است پس از Extract کردن آنها در شاخه زیر کپی نمایید :

world of WarcraftInterfaceAddOns

از Addon های کاربردی برای جستجوی محل Quest ها  Quest Helper  می باشد که می توانید  از سایت wow.curse.com   دریافت نمایید :

QuestHelper

سایت مذکور بهترین منبع برای دریافت Addon های بازی Wow می باشد که می توانید از آن بهره ببرید .

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/default.aspx

 

توجه داشته باشید که هنگام خرید سی دی کی بازی شما می توانید به مدت یک ماه به بازی بپردازید ، پس از پایان این مدت شما می بایست Account  خود را شارژ نمایید که  می توانید از Game Time Card های دو ماهه و یا از Credit Card استفاده نمایید . در ایران به دلیل وجود  محدودیتها اکثر WOW بازها از Game Card استفاده می نمایند .

شما می توانید برای بهره مندی از اطلات جدید به سایت www.crashgame.ir مراجعه کنید. 

 

 

 

 

   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 

 




:: موضوعات مرتبط: WORLD OF WARCRAFT , متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1762
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: